Clubdag
Ieder jaar organiseren we op een zaterdag in het voorjaar een gezellige dag. Voor 2022 is dat op 23 april.

Wandelweekend
Wij organiseren voor de clubleden een wandelweekend in meestal heuvelachtig gebied in Nederland, België of Duitsland. Dat is altijd in het eerste weekend van september. Ieder clublid mag een introducé meenemen.
Het weekend begint op locatie op vrijdagmiddag om 13.30 uur met een wandeling van ongeveer 10 kilometer. We eindigen op een   terras voor een gezamenlijk drankje. De volgende dag maken we een wandeling van ongeveer 20 kilometer. We picknicken tussen de middag.

Zowel vrijdag als zaterdag dineren we gezamenlijk in het hotel waar we dit weekend verblijven. Zondagochtend volgt een kortere wandeling die afgesloten wordt met een lunch in “ons” hotel. Daarna gaan we huiswaarts.

Controle wandelroutenetwerk
Tweemaal per jaar doet het bestuur een beroep op vrijwilligers om het wandelroutenetwerk te controleren op volledigheid, zichtbaarheid en leesbaarheid. De personen die zich voor de controle hebben opgegeven krijgen 14 dagen de tijd op een hen geschikt moment het hun toegewezen traject te controleren. In verband met aansprakelijkheid van het bestuur en de veiligheid van de vrijwilligers dient iedere controle met 2 personen te worden uitgevoerd. In 2022 zal de najaarscontrole vanaf 8 oktober tot 22 oktober plaatsvinden.

Lichtjesroute
De woensdagavondwandelingen eindigen eind augustus. Hiermee is de afsluiting van het zomerseizoen met een Lichtjesroutewandeling komen te vervallen.